Međunarodni sajam turizma i sajam Beowine održali su se proteklog vikenda, 21.-24. veljače u Beogradu. U organizaciji Županijske komore Osijek, desetak se turističkih djelatnika s područja Osječko-baranjske županije u subotu zaputilo prema najznačajnijem turističkom sajmu u regiji. U sklopu sajma u subotu su se održavali 3. Međunarodni poslovni susreti iz područja turizma, gdje su naši predstavnici razgovarali sa svojim kolegama iz Njemačke, Bugarske, Srbije, Mađarske, Austrije, BiH i Grčke. Navedeni razgovori predstavljaju mogućnost obnove prošlogodišnjih kontakata, i ujedno uspostavu novih kontakata s potencijalnim poslovnim partnerima.

Državnu ergelu Đakovo i Lipik zastupala je Silvija Butković, koja je putem poslovnih razgovora turističkim agencijama i magazinima iz Srbije predstavljala ponudu ergele i turističku ponudu grada Đakova, Dušan Dušanić iz Hora toursa prikupljao je destinacijske ponude susjednih zemalja. Vinari sa sva četiri županijska vinogorja, na sajmu su svakodnevno organizirali degustacije i prezentacije svojih vina. Od baranjskih vinara na sajmu su se predstavili Vina Belje, te na štandu Županijske komore Osijek, Vina Kalazić i Vina Josić.

        

Baranju kao turističku destinaciju predstavljala je Ines Palko iz Udruge Upriv, kroz novi gastroturistički projekt ˝Baranja u 5 koraka˝. Na poslovnim susretima sudjelovala je po prvi puta, i ispunila je maksimalnu kvotu od 10 sastanaka. U razgovorima sa predstavnicima turističkih agencija iz Srbije ustanovila je kako oni u svojim ponudama imaju Hrvatsku kao destinaciju, ali je ponuda uglavnom vezana uz Jadran. Turističke agencije su napomenule kako i u Srbiji raste potražnja za kontinentalnim turizmom, ali većina njihovih turista odlazi u Sloveniju, prolazi kroz Baranju, ali se ne zaustavlja. Budućom međusobnom suradnjom ta bi se navika trebala izmijeniti. Osim suradnje sa turističkim agencijama i nekoliko turističkih časopisa, dogovorena je suradnja i s UG ˝Podunav˝ iz Bačkog Monoštora, a u planu je izrada turističke ponude koja bi obuhvaćala Državnu ergelu Đakovo i Lipik, Bizovačke toplice i dio turističke ponude Baranje. Svim partnerima na sastancima podijeljeni su promotivni materijali vezani uz projekt, ali i promotivni materijali cjelokupne ponude Baranje koje je ustupila Turistička zajednica Baranje.

˝Baranja u 5 koraka˝ nastao je međusobnom suradnjom Udruge UprivPiroš čizmePP Kopački rit te Vina Kalazić, a partner projekta je Turistička zajednica Baranje. Cilj projekta je kroz jednodnevni izlet turistima pokazati dio baranjske turističke ponude. Zbog velikog pokazanog interesa turističkih djelatnika iz susjednih zemalja projekt će se proširiti na dvodnevni i/ili trodnevni izlet te će tada projektom biti obuhvaćeno još više turističkih dionika, pa se može očekivati i ˝Baranja u 10 (i više) koraka˝.

                 
                    

Foto: Silvija Butković

 

Website Apps