Nevrijeme s grmljavinom koje je Baranju pogodilo prošlog vikenda ostavilo je traga. Nije, doduše, bilo mnogo srušenih stabala i pokidanih vodova, ali je mnoštvo Belomanastiraca ostalo odsječeno od svijeta – bez internetskog priključka, a samim time i bez raznih usluga teleoperatera. Veći dio Belog Manastira neko je vrijeme bio i bez električne energije.

Slikovni rezultat za OLUJNO NEVRIJEME

– Uopće nije bilo upitno da će nestati struje, ali me zabrinjava što već nekoliko dana nemam internet. Službu za korisnike Optime zovem već nekoliko dana, ali nitko mi se ne javlja. Ruter je mrtav, ne možemo gledati televizor, surfati internetom ili društvenim mrežama. Račune već godinama plaćam redovno i mislim da nisam zaslužio da danima na neki način budem odsječen od svijeta – žali se jedan Belomanastirac, naglašavajući kako bi mu lakše bilo da netko iz službe za korisnike podigne slušalicu i kaže ”žao nam je”, “gužva je” ili slično. Probleme zbog udara groma imala je i Turistička zajednica Baranje, čiji je belomanastirski ured također ostao bez internetskog priključka.

– Sve se događa baš u vrijeme kada smo ljudima e-mailom planirali slati obavijesti i isprike zbog Wine&wolka, otkazanog upravo zbog nezapamćenog nevremena koje je Baranju pogodilo u noći s petka na subotu – kažu u TZ-u, napominjući kako se nadaju da će netko od nadležnih ipak u što kraćem roku izići na teren i osposobiti im priključak.

Žale se i vlasnici nekih ugostiteljskih objekata. Tvrde kako su, osim što su ostali bez fiskalnih blagajni, nezadovoljni i stoga što im se gosti neuspješno pokušavaju spojiti na Wi-Fi. Zabilježili smo niz sličnih primjedbi, bez obzira na to o kojem je operateru riječ. Kako tvrde naši čitatelji, služba za korisnike Hrvatskog Telekoma, nakon nešto dužeg čekanja, javlja se na pozive, ali se dolazak njihovih tehničara čeka nešto duže… Upite sa zamolbom za komentar novonastale situacije poslali smo nekolicini operatera.

“Zbog izrazito nepovoljnih vremenskih uvjeta i nekoliko uzastopnih grmljavinskih nevremena na području Osječko-baranjske županije došlo je do povećanog broja smetnji u korištenju telekomunikacijskih usluga. Trenutno su svi naši raspoloživi resursi na terenu i intenzivno radimo na otklonu smetnji kako bismo korisnicima u najkraćem mogućem roku omogućili nesmetano korištenje uslugama. Iskreno se ispričavamo svim korisnicima koji se trenutno susreću s teškoćama”, stoji u odgovoru Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma. Iz Optima-telekoma, pak, kažu kako nevrijeme nije snašlo samo Osječko-baranjsku županiju. Maksimalno su angažirali sve resurse kako bi kvarovi brzo bili otklonjeni. “Korisnicima koji se zbog kvara nisu mogli koristiti uslugama duže od 24 sata od prijave kvara nadoknadit ćemo štetu”, poručuju, uz ispriku korisnicima.Ivica Getto

Website Apps