UPRIV PROIZVEO KNEŽEV ŠTIT

4. veljače 2021.

U Udruzi proizvođača rakije iz voća (Upriv) ne sjede prekriženih ruku. Nisu se zadovoljili dosadašnjim uspjesima, nego neprestano osmišljavaju nove proizvode. I oni će prošlu, a, kako je počelo, i ovu godinu dugo pamtiti. Ne baš po dobrom. Doduše, u jednu je ruku godina bila dobra, a u drugu za zaborav.- Što se uroda voća i prerađivačkog dijela tiče, prošla je godina bila zadovoljavajuća, čak i više od toga. Prerada voća te proizvodnja rakije i likera odrađeni su iznimno uspješno. Kvaliteta voća bila je dobra pa su i finalni proizvodi zadovoljili kriterije izvrsnosti. To je potvrđeno i osvajanjem titula najboljih proizvoda na prošlogodišnjem ocjenjivanju rakija i likera u organizaciji HGK-a, gdje su rakija od dunje, komovica i liker od pelina najbolji u svojim kategorijama – kaže Davorin Škoflek, upravitelj Upriva, podsjećajući kako su potpuno posvećeni tradicionalnoj proizvodnji. No, s druge strane, ne može zaobići minuse izazvane pandemijom. Dio rakije, naime, prodavali su iza debelih zidina neobične građevine u srcu Baranje, gdje je i sjedište Upriva.

Sigurno je da nam nedostaju turističke skupine, koje su proteklih godina znale biti česte. Prošle godine bile su samo dvije. Brojni gosti godinama su kušali naše proizvode sjedeći za velikim drvenim okruglim stolom, razgledali interijer i kupili nešto iz našeg asortimana.

Ova slika ima prazan alt atribut ; naziv datoteke je 511611.jpg

No lani je sve skupa izostalo – žali se Škoflek. Ipak, dio minusa kompenzirali su internetskom prodajom. Uz pomoć Osječko-baranjske županije u rad su pustili stranicu www.rakija.hr, što se pokazalo dobrim potezom.Upravo smo preko te stranice otvorili tržište u Poljskoj, u koju smo isporučili prve količine naših proizvoda. Prema informacijama, prodaja dobro ide pa očekujemo i nove narudžbe – kaže.

Tvrdi kako su im vjerni ostali i stariji stalni kupci, koje su zadržali zadržavši i poboljšavši kvalitetu proizvoda. Također su proširili asortiman i radili na rebrendiranju proizvoda. Uz već prepoznatu liniju Kneževa rakija i Jelin liker, koji nose oznaku “Izvorno hrvatsko”, te već prihvaćeni eliksir za žene Crvenu Martu, ponudit će i Baranjski štit, napitak na bazi vrhunske rakije i slatkog pelina, biljke za koju se vjeruje da ima antivirusno djelovanje, pa tako i “antikoronavirusno”, kao i liker Kneginja, napitak od jabukove rakije i najskupljeg začina na svijetu, šafrana. Škoflek ističe kako su se inspirirali tekstovima o znanstvenom istraživanju slatkog plina, pa su ga odlučili isprobati. Ovih je dana završen proces maceracije, što znači da će Baranjski štit uskoro biti spreman za prodaju. Za sada samo u pakiranjima do pola litre. Kneginja će pak biti u pakiranjima do 0,2 litre.

Kampanja Spirit of Baranja i novi dizajn U udruzi Upriv shvatii su kako je za poslovni uspjeh, posebice u ova krizna vremena, važno i rebrediranje već nadaleko poznatih i priznatih proizvoda. “Za izlazak na veliko poljsko tržište, ali i ostala, angažirali smo udrugu Futura iz Vukovara, mlade kreativce čijim smo radom izuzetno zadovoljni.

Odradili su cijelu marketinšku kampanju naziva Spirit of Baranja te dizajnirali nove naljepnice za naše proizvode, a sve u svrhu promocije Baranje kao iznimno potentne turističke lokacije prepune vrhunskih autohtonih delicija”, navodi Škoflek.

I.Getto

Website Apps