Lidl Hrvatska, jedan od vodećih trgovačkih lanaca, prvi trajno snižava cijene svojih proizvoda povodom ulaska Hrvatske u Europsku uniju.

Lidl Hrvatska, jedan od vodećih trgovačkih lanaca, prvi trajno snižava cijene svojih proizvoda povodom ulaska Hrvatske u Europsku uniju, priopćili su iz tog trgovačkog lanca. Dva mjeseca prije pristupanja Uniji, počevši od četvrtka 25. travnja, Lidl će u svojim trgovinama trajno snižavati cijene proizvoda i time dodatno razveseliti svoje kupce. U sklopu europske kampanje, Lidlovi sladoledi prvi su na redu za trajno sniženje.

Trgovački lanac Lidl nedavno je pokrenuo novu marketinšku kampanju naziva Najbolje iz Hrvatske, najbolje iz Europe kojom želi istaknuti uspješnost svojeg dosadašnjeg poslovanja u Hrvatskoj. U sklopu kampanje, Lidlovim će se kupcima omogućiti još veći odabir domaćih i europskih proizvoda po još povoljnijim cijenama, poručuju iz Lidla.

„Ulazak Hrvatske u Europsku uniju velik je trenutak za sve nas, trenutak koji i tvrtka Lidl želi obilježiti omogućavajući svojim kupcima još veći izbor kvalitetnih i svježih proizvoda, po još nižim cijenama. Kampanjom Najbolje iz Hrvatske, najbolje iz Europe želimo istaknuti da će ulaskom Hrvatske u Europsku uniju tržište u oba smjera biti otvorenije, a u sklopu te kampanje mnogi proizvodi na našim policama već su dobili oznaku hrvatskog porijekla. Kupac, njegove potrebe, mogućnosti i želje u središtu su našeg razmišljanja, pa smo sigurni da ćemo ovom odlukom o snižavanju cijena kupovinu u našim trgovinama diljem Hrvatske kupcima učiniti još ugodnijom.“ – poručuju iz Uprave trgovačkog lanca Lidl Hrvatska.

Trajna EU sniženja na sve sladolede

Prva kategorija proizvoda koja će u sklopu Lidlove europske kampanje biti trajno snižena jesu Lidlovi sladoledi, robnih marki Gelatelli, Ballino, Noblissima te Ecorino, a popust se primjenjuje trajno i to na baš sve sladolede iz Lidlove škrinje. Već idući tjedan Lidlove kupce očekuju i nova trajna EU sniženja, poručuju iz trgovačkog lanca.

Poslovni.hr

Website Apps