KULTURNI TURIZAM U FUNKCIJI RAZVOJA TURISTIČKE DESTINACIJE
Iskustva Hrvatske u razvitku fototurizma, kao novog turističkog proizvoda, pionirska su, ali pozitivna, a njegovom većom primjenom, uz kreativni pristup, možemo privući brojne goste.
Rečeno je to na edukativnom seminaru o temi Kulturni i kreativni turizam u funkciji razvoja destinacija i Destinacijska menadžment kompanija (DMK), koji je jučer održan u HGK – Županijskoj komori Osijek. A kako to fototurizam može pomoći razvoju turizma, pojasnili su Bosiljko Domazet, voditelj Odjela za informiranje i održavanje mrežnih stranica Ministarstva turizma, Marko Vrdoljak, autor radionice fototurizma Brijuni, Milo Sršen, savjetnik u HTZ-u i Zlatko Kukec, predsjednik UNPAH-a.
– Među deset najfotografiranijih gradova svijeta na prvom je mjestu New York, drugi je Rim, treća Barcelona, a deseta Budimpešta. Od hrvatskih gradova na toj je ljestvici prvi Rovinj, i to na 59. mjestu. To koliko turisti fotografiraju naše gradove jako je važno, jer te fotografije stavljaju na društvene mreže, a društvene mreže imaju veliku ulogu u razvoju turizma – objasnio je predavač Bosiljko Domazet.
Još je konkretniji bio Milo Sršen, koji je rekao da je kampanja koju je HTZ vodio na francuskom tržištu više nego udvostručila broj gostiju iz te zemlje: “Pozvali smo francuske novinare i fotografe da oni naprave svoje viđenje Hrvatske. Nastale su 172 fotografije i priređene tri velike izložbe koje su obišle cijelu Francusku. Rezulat: broj je turista iz Francuske porastao s 200.000 na pola milijuna”.
Izvor:Glas Slavonija/ V. Latinović