MANJKAVI TV SPOT

Ministar turizma Veljko Ostojić predstavio je Prijedlog strategije razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020. godine, pojasnivši da se usvajanjem i provedbom ovog dokumenta želi osigurati upravljanje turističkom budućnošću Hrvatske. Dodao je kako se prijedlogom strategije želi poslati poruka i ohrabriti investitore. Strategijom se, inače, predviđaju ulaganja od sedam milijardi eura i povećanje ukupne turističke potrošnje za šest milijardi eura. Osim toga, naglasio je kako je cilj razvijanje cjelogodišnjeg turizma i njegovo proširenje na – cijelu Hrvatsku… No, ako je suditi prema spotu koji “prati” cijelu strategiju, “kontinentalcima” se crno piše. Nekoliko kadrova Zagreba, sa snijegom i bez njega (vjerojatno zbog dijela strategije vezanog uz cjelogodišnji turizam), sve je što se kontinenta tiče. Od Baranje, primjerice, (opet) ni traga ni glasa. Kao da nije dovoljno što je jednom iz sličnog promidžbenog turističkog spota cijela regija izbačena iz hrvatskih granica. Očito je da nadležnima brojka od prošlogodišnjih 20-ak tisuća noćenja u Baranji i 30-ak tisuća posjeta Kopačkom ritu nije dovoljna kako bi shvatili da je kontinentalni turizam sastavni dio hrvatske turističke ponude, a Baranja važan kamenčić u turističkom mozaiku RH.

– Ako je spot za investitore, zašto nigdje nema Bizovačkih toplica ili Dunava, primjerice. Zaboravljeno je i vino, koje je kontinentalni, ali i morski adut – tvrdi Antonio Sobol, direktor županijskog TZ-a, naglašavajući kako se ni po jednom kadru spota ne može zaključiti da “zastupa” Baranju ili Slavoniju.

– Ako eno-gastronomija nije važna u razvoju turizma, onda ne znam što je – podvlači. I komentar “pionira” baranjskog turizma, Denisa Sklepića, kako “nema komentara” sasvim je dovoljna poruka onima koji su osmislili cijeli spot, a što misli o potporama i pomoći resornog Ministarstva oko razvoja baranjskog turizma, dovoljno govori činjenica da ih je već davno prestao tražiti, oslonivši se na “vlastite snage”.

AMATERIZAM PRŠTI NA SVE STRANE

Zanimljivo je pročitati komentare onih koji su pogledali spot, a koji se odnose na njegov sadržaj. Tako jedan od komentatora ističe kako uz slične spotove ne moramo nikoga očekivati, dok drugi pita gdje je ovdje uopće predstavljen hrvatski turizam? “Video ne samo da ne šalje stratešku poruku razvoja turizma, nego ne šalje nikakvu poruku… Osim toga, amaterizam pršti na sve strane. Budući da sam porezni obveznik, a na taj način i jedan od producenata ove lakrdije, protivim se ovakvom načinu prezentiranja Hrvatske” – jedan je od zaključaka.

Izvor: Glas Slavonije

Website Apps