Hrvatske autoceste zbog nedostatka novca odustale su od gradnje dionice od Osijeka do Belog Manastira, te dalje do mađarske granice. Cesta će biti građena u profilu državne ceste, a ne autoceste.

Tako je odlučeno na prošlotjednom sastanku ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića s upravom HAC-a. Bolja vremena pričekat će i gradnja punog profila autoceste od Osijeka do mađarske granice. U HAC-u službeno odgovaraju da razmatraju moguće varijante gradnje preostalih dionica na koridoru Vc od kojih je jedna i smanjeni profil na dijelu dionice Most Drava – Beli Manastir – granica Republike Mađarske. Taj bi se dio gradio u profilu državne ceste kao dio fazne gradnje buduće autoceste – navode u HAC-u. Kao glavni razlog odustajanja od punog profila navode nemogućnost osiguranja potrebnog novca za gradnju, a i prometa na toj dionici nema dovoljno za puni profil. Prema HAC-ovoj računici gradnja dionice Beli Manastir – Osijek u profilu državne ceste stajala bi 615,7 milijuna kuna, a puni profil na tome dijelu 1,02 milijardi kuna.  Gradnja dionice Beli Manastir – Granica Republike Mađarske u profilu državne ceste stajala bi 154 milijuna kuna, a puni profil 340 milijuna kuna. No Hrvatske autoceste imaju problema i s ugovorenom gradnjom mosta Drava gradnja kojeg stoji 949 milijuna kuna jer je izvođač radova zatražio produljenje roka izgradnje koji je bio do siječnja 2014. godine.
Website Apps