KOPAČKI RIT U RITMU BOLERA

28. prosinca 2016.

Ana Rucner predstavila novi turistički spot "Kopački rit u ritmu Bolera"

U Hrvatskome narodnom kazalištu u Osijeku na prijepodnevnom predstavljanju istakuto kako su u projektu “Kopački rit u ritmu Bolera” uz vrsnu hrvatsku glazbenicu Anu Rucner sudjelovale Osječko-baranjska županija i njezina Turistička zajednica.

Ana Rucner u 5-minutnome spotu uz Ravelovu poznatu temu utjelovljuje šumsku vilu koja čuva netaknutu prirodu. Za slavnu umjetnicu on ima i veliku emotivnu vrijednost zbog djedova postignuća – Dragutin Rucner, ugledni hrvatski ornitolog,  prije šezdesetak godina pokrenuo je inicijativu za proglašenjem Kopačkog rita parkom prirode.

Mario Romulić i Dražen Stojčić iz multimedijalnog studija Romulić&Stojčić uz redatelja Gorana Markovanovića snimili su skrivene lokacije parka prirode i sjajno u njih uklopili Ravelov Bolero, u izvedbi autorice spota Ane Rucner. U spotu sudjeluju i članovi HKUD-a Osijek 1862,  pa se Bolero stapa sa zvukovima tradicionalnih hrvatskih instrumenata čime se dodatno naglašava posebnost i jedinstvena ljepota Kopačkog rita. Naime, autorica je željela uz prirodne ljepote Baranje predstaviti i dio kulturne baštine ovog kraja.

Župan Osječko-baranjske županije, Vladimir Šišljagić  istaknuo je zadovoljstvo što će posebnost ovog parka prirode promovirati upravo Ana Rucner, velika prijateljica Slavonije i Baranje i glazbenica s posebnim senzibilitetom za ljepote naše zemlje.

“Umjetnost je veliki Božji dar, baš kao i priroda. Upravo taj spoj glazbe i prirode, za mene kao umjetnicu predstavlja savršenstvo. Zajedničkim snagama potrudit ćemo se da ovaj turistički spot bude predstavljen na mnogim važnim međunarodnim turističkim natjecanjima u svijetu” –  istaknula je Ana Rucner te zahvalila Jasenki Čandrlić, svojoj osječkoj prijateljici koja ju je povezala s domaćom producentskom ekipom.

Redatelj Goran Markovanović zahvalio je na pomoći i rangerima i svim djelatnicima parka, a pomoćnica ministra turizma Snježana Brzica  naglasila je, među ostalim, da sve ljepote Osječko-baranjske županije još nisu dovoljno zastupljene i da se nada kako ovim turističkim spotom počinje i rekordna turistička kontinentalna godina.

 Radio Osijek
Website Apps