USKORO OBILAZNICA

2. srpnja 2020.

“Dobivamo obilaznicu koja će u sjevernom dijelu izmjestiti promet na buduću trasu autoceste, s obzirom da će se prvi dio dionice autoceste prema Mađarskoj od 17,5 kilometara odraditi u prvom dijelu, a ostalih 5 kilometara kasnije. Nadamo se da ćemo sav teretni promet preusmjeriti na buduću trasu, a dobit ćemo i jednu brzu prometnicu kroz dva prigradska naselja. Ovo će koristiti svima – građanima, turistima i teretnom  prometu. Mislim da će građani biti jako sretni kad im se promet s Osječke ulice (kojom dnevno prometuje preko 400 teretnih vozila stranih registracija) preusmjeri na obilaznicu”,  istaknuo je među ostalim gradonačelnik Tomislav Rob na potpisivanju Sporazuma o izgradnji dugoočekivane obilaznice.

Gradnja obilaznice oko Belog Manastira duljine 3,2 kilometra

“Ovaj je kapitalni projekt ogroman dobitak za naš grad. Dobit ćemo izmještanje teretnog prometa na budući koridor VC i na nadvožnjak  koji je u blizini naše poslovne zone. Na ovaj način, dok se ne napravi dio trase koridora VC od 5 km prema Mađarskoj, imat ćemo direktan spoj na koridor i na ulaz na autocestu, jer je on u Belom Manastiru”.

A Josip Škorić iz Hrvatskih autocesta pojasnio je: „Razlog ubrzane pripreme ovog posla bio je taj što bi izgradnjom autoceste praktički sav tranzitni promet koji se veže s državne ceste D7 prolazio kroz samo središte grada i time dakako narušavao sigurnost prometa i kvalitetu života ljudi, stvarao bi buku te emisije štetnih plinova, što je u 21. stoljeću neprihvatljivo za građane jednog grada.

Foto: HRT/M.Milas

Na trasi obilaznice je pet raskrižja, od kojih su četiri kružna. Trasa prolazi vodozaštitnim područjem tako da je na njoj izveden zatvoreni sustav odvodnje. Trasa se križa sa željezničkom prugom M301 i zbog toga je na tom dijelu izveden nadvožnjak u dužini od 75 m. Riječ je o modernoj prometnici koja će povezati državnu cestu D 7 s autocestom na koridoru VC na kvalitetan način”.

Osječko-baranjski župan Ivan Anušić smatra da su za ostvarenje ovog kapitalnog projekta ključni sinergija i kontinuitet te vertikala od lokalne i regionalne do nacionalne razine. Pohvalio je investicije koje realiziraju Hrvatske autoceste te dodao kako je izvođač radova odabran na javnom natječaju, no i kako su posao uvijek dobile domaće tvrtke. “Velika je to korist za Slavoniju, s obzirom da kapital ostaje na ovom području, zadržavamo broj zaposlenih te se otvaraju i nova radna mjesta”.

Mirta Milas,Radio Osijek

Website Apps