Geocaching kao nova vrsta turističke ponude

Subra Consulting d.o.o. i Turistička zajednica Baranje trenutno provode projekt „Upis Baranje na geocaching kartu svijeta“ kojim žele kroz postavljanje najmanje 20 geocachea promovirati Baranju u zajednici od oko pet milijuna geocachera diljem svijeta.

Projekt započinje savjetovanjem sa svim pružateljima turističkih usluga u Baranji koje se održava u 11. siječnja s početkom u 14 sati u Velikoj vijećnici Grada Belog Manastira. O čemu se radi saznali smo od voditeljice projekta. -Geocaching je zapravo igra potrage za blagom, samo što su blago plastične kutije s reklamnim materijalima i tričarijama, a način kako ih nalazite je pomoću GPS uređaja koji se nalaze na pametnim mobitelima. Kutije se obično postave na turistički zanimljiva područja i cilj je posjetioce koji vole boraviti na otvorenom nagnati da šetnjom upoznaju kraj u kojemu se nalaze., kazala je Milica Milosavljević i pozvala sve koji se bave turizmom da dođu na savjetovanje.

Kako je došlo do suradnje na provedbi projekta i što on konkretno donosi turizmu Baranje najbolje znaju u Turističkoj zajednici. -Naša želja bila je promovirati Baranju na nov način kroz brzorastući segment turizma u svijetu koji nije ograničen granicama jer se turisti geocachingom mogu baviti gdje god da dođu., pojasnio je Nenad Bračun, direktor Turističke zajednice Baranje.

Slijedeće aktivnosti koje slijede na projektu su postavljanje plakata po Baranji kako bi se građane informiralo o projektu. Potom slijedi postavljanje geocachea, a svi turistički djelatnici u čijoj blizini se nalaze geocachei dobiti će i letke na četiri jezika koje mogu dijeliti svojim posjetiteljima. Projekt inače financira Ministarstvo turizma Republike Hrvatske i traje do kraja veljače ove godine.

Website Apps