AGROKOR ŠIRI DJELATNOST

12. svibnja 2013.

Jedan od najjačih svjetskih turističkih igrača TUI Travel, Koncern Agrokor i Karisma Hotels&Resorts sklopili su povijesni ugovor o strateškom partnerstvu kojim planiraju započeti snažan proboj na hotelijersko tržište u Hrvatskoj i regiji.

Na potpisivanju dioničkog ugovora o suradnji između TUI Travel PLC (UK), Karisma Resorts International (USA) i Agrokora sudjelovao je i ministar turizma Darko Lorencin, prilikom posjeta Dubrovačko-neretvanskoj županiji.

Planovi se odnose na preuzimanje hotelskih kapaciteta bilo kroz kupnju ili izgradnju hotela, hotelski menadžment ili zakup. Cilj je upravljati s više od 3000 smještajnih jedinica. TUI travel UK ima 30 milijuna putnika godišnje, prodajnu mrežu koja uključuje 1800 lokacija, 240 prepoznatljivih brendova te 141 vlastiti zrakoplov, piše Poslovni.hr.

Ministar je ovom prilikom čestitao svim partnerima te naglasio kako su diferencijacija proizvoda i svjetski prepoznatljivi brendovi dodana vrijednost i pomak u stvaranju kvalitetnije turističke ponude u skladu sa Strategijom razvoja hrvatskog turizma.

U nastavku posjeta, ministar će sa suradnicima obići Kupare, hotel Plat te najveću hotelsku investiciju u Hrvatskoj u ovoj godini – projekt HUP-a Zagreb: Hoteli Dubrovačka rivijera.

Ova hotelska grupacija planira cjelokupnu obnovu i izgradnju novih kapaciteta u turističkim zonama hotela Orlando, Mlini i Astarea te podizanje njihove kvalitete s postojeće dvije ili tri zvjezdice na četiri. Planira se izgradnja ukupno 730 smještajnih jedinica s tristotinjak zaposlenih u sezoni. Investicija se procjenjuje na više od 360 milijuna kuna, a njezin će dio biti završen do ovogodišnje sezone, dok bi cjelokupni projekt trebao biti završen do početka glavne sezone 2014. godine.

Potpisivanje partnerstva dobra vijest za hrvatski turizam

Potpisivanje ovog partnerstva dobra je vijest za čitav hrvatski turizam jer pokazuje konačnu odluku TUI-a da investira u kapacitete u Hrvatskoj, što je dosta godina bilo na čekanju zbog procjene da se ne isplati.

Također, za razliku od Turske u kojoj je TUI gradio uglavnom all inclusive hotele za masovni turizam, u Hrvatskoj se očito planira razvijati luksuz, što je u skladu sa strateškim dokumentima.

I.La./Poslovni.hr

Website Apps