NOVI DIREKTOR TZ BARANJA

8. rujna 2015.

Matej Perkušić iz Bilja preuzeo je direktorsko mjesto u Turističkoj zajednici Baranje, koje je ostalo prazno nakon što je Ministarstvo turizma proljetos naložilo da u roku od 30 dana mora biti održana nova izborna skupština TZ-a Baranje. Odlučeno je tako, podsjetimo, zbog nepravilnosti na prošloj izbornoj skupštini TZ-a Baranje, održanoj prije godinu i pol. Nakon završetka natječaja i razmatranja pristiglih ponuda, Turističko vijeće je većinom glasova za novog direktora imenovalo Perkušića.

Matej Perkušić iz Bilja preuzeo je direktorsko mjesto u Turističkoj zajednici Baranje, koje je ostalo prazno nakon što je Ministarstvo turizma proljetos naložilo da u roku od 30 dana mora biti održana nova izborna skupština TZ-a Baranje. Odlučeno je tako, podsjetimo, zbog nepravilnosti na prošloj izbornoj skupštini TZ-a Baranje, održanoj prije godinu i pol. Nakon završetka natječaja i razmatranja pristiglih ponuda, Turističko vijeće je većinom glasova za novog direktora imenovalo Perkušića.

– Moj osnovni zadatak, što bi, ujedno, trebao biti i zadatak svake turističke zajednice, jest promocija regije, u našem slučaju Baranje, kao turističke destinacije. Uz dosadašnje aktivnosti, nastojat ću raditi na povećanju inteziteta online marketinga, ali i svih ostalih djelatnosti važnih za privlačenje turista – kaže Perkušić, ističući kako će nastojati iskoristiti resurse, postojeću infrastrukturu i zemljopisni položaj Baranje. Misli pritom, između ostalog, na već postojeće biciklističke rute vezane uz, primjerice, Dunav.

– Biciklistički turizam je drugi najbrže rastući oblik turizma u svijetu, a Dunav treća destinacija na eminentim stranicama bike-turizma. Upravo poveznicu dunavske rute treba još više iskoristiti i privući što veći broj gostiju – mišljenja je.

Dakako, dodaje kako ne treba zanemariti ni ostale oblike kontinentalnog turizma, a posebice javljanja na razne natječaje kako domaće, tako i inozemne, radi privlačenja što više novca iz domaćih i inozemnih fondova. Svjestan je kako su upravo financijska sredstva važan čimbenik u razvoju turizma pa ističe kako je upitna izvodivost svih planiranih aktivnosti bez financijske pomoći baranjskih jedinica lokalne samouprave.

– Suradnju među svim turističkim zajednicama trebalo bi podići na najvišu razinu. I ne samo suradnju među baranjskim TZ-ima, već i s TZ-om Osječko-baranjske, odnosno susjednim TZ-om Vukovarsko-srijemske županije – kaže Perkušić, dodajući kako ne treba smetnuti s uma ni prekograničnu suradnju. Podsjeća na blizinu jedne od najpoznatijih regionalnih vinskih destinacija, mađarski Villany i okolicu, kao i na priču vezanu uz Mohačku bitku, odnosno cestovno blizak Muzej Mohačke bitke, smješten samo nekoliko kilometara od hrvatsko-mađarske granice. Prema njegovim informacijama, samo ove dvije spomenute destinacije do sada gotovo da i nisu korištene u svrhu privlačenja turista u Baranju, a vrlo se lako mogu ukomponirati u programe a da domaće turističke destinacije ne budu “oštećene”. U svakom slučaju, naglašava, suradnju nudi svima. Ivica Getto

– Moj osnovni zadatak, što bi, ujedno, trebao biti i zadatak svake turističke zajednice, jest promocija regije, u našem slučaju Baranje, kao turističke destinacije. Uz dosadašnje aktivnosti, nastojat ću raditi na povećanju inteziteta online marketinga, ali i svih ostalih djelatnosti važnih za privlačenje turista – kaže Perkušić, ističući kako će nastojati iskoristiti resurse, postojeću infrastrukturu i zemljopisni položaj Baranje. Misli pritom, između ostalog, na već postojeće biciklističke rute vezane uz, primjerice, Dunav.

– Biciklistički turizam je drugi najbrže rastući oblik turizma u svijetu, a Dunav treća destinacija na eminentim stranicama bike-turizma. Upravo poveznicu dunavske rute treba još više iskoristiti i privući što veći broj gostiju – mišljenja je.

Dakako, dodaje kako ne treba zanemariti ni ostale oblike kontinentalnog turizma, a posebice javljanja na razne natječaje kako domaće, tako i inozemne, radi privlačenja što više novca iz domaćih i inozemnih fondova. Svjestan je kako su upravo financijska sredstva važan čimbenik u razvoju turizma pa ističe kako je upitna izvodivost svih planiranih aktivnosti bez financijske pomoći baranjskih jedinica lokalne samouprave.

– Suradnju među svim turističkim zajednicama trebalo bi podići na najvišu razinu. I ne samo suradnju među baranjskim TZ-ima, već i s TZ-om Osječko-baranjske, odnosno susjednim TZ-om Vukovarsko-srijemske županije – kaže Perkušić, dodajući kako ne treba smetnuti s uma ni prekograničnu suradnju. Podsjeća na blizinu jedne od najpoznatijih regionalnih vinskih destinacija, mađarski Villany i okolicu, kao i na priču vezanu uz Mohačku bitku, odnosno cestovno blizak Muzej Mohačke bitke, smješten samo nekoliko kilometara od hrvatsko-mađarske granice. Prema njegovim informacijama, samo ove dvije spomenute destinacije do sada gotovo da i nisu korištene u svrhu privlačenja turista u Baranju, a vrlo se lako mogu ukomponirati u programe a da domaće turističke destinacije ne budu “oštećene”. U svakom slučaju, naglašava, suradnju nudi svima. Ivica Getto

Website Apps