ČETIRI HRVATSKE VINARIJE PREDSTAVILE SE U JAPANU

56c29bf270f2ab3868f59315b2624301

Četiri hrvatske vinarije – Vina Belje, PP Orahovica, Kraljevski vinogradi i Zlatan Otok – predstavile su se sredinom veljače na Supermarket TradeShowu, najvećem sajmu trgovine u Japanu, doznajemo od Ljiljane Vajda-Mlinaček, izvršne direktorice sektora marketinga i turizma Belje d.d. Kako navodi Vajda-Mlinaček japanski kupci tijekom svakodnevnih vođenih kušanja na sajmu odlično su ocijenili sva predstavljena hrvatska vina pa je distributer Fuji Trading najavio značajno povećanje uvoza hrvatskih vina i dolazak japanskih kupaca u obilazak hrvatskih vinarija tijekom rujna. Na japanskom tržištu godišnje se popije oko 364 milijuna litara vina, a u uvozu dominiraju vina iz Europe, što daje odlične šanse za uspjeh i hrvatskim vinima. Zajedničkom nastupu hrvatskih vinara na Supermarket TradeShowu prethodio je izvoz vina u Japan koji je uspješno započeo prošle godine.

„Hrvatska vina u Japanu su još uvijek slabo poznata i uvoze se u malim količinama. Reakcije kupaca su, međutim, jako pozitivne, zbog čega planiramo izlazak na sve važnije izložbe i sajmove vina u Japanu, kao i samostalna kušanja hrvatskih vina tri do četiri puta godišnje“, najavio je Tsuneharu Hiyoshi, direktor Fuji Tradinga.

„Vina Belje u Japan izvoze graševinu, najznačajniju hrvatsku vinsku sortu, koja se svojom svježinom i autentičnošću pokazala odličnim izborom vina uz japansku kuhinju. Na ovako zahtjevnom tržištu važno je imati odličan omjer cijene i kvalitete, a naša graševina je odabrana kao takvo vino, čemu svjedoči njen kontinuirani izvoz i ponuda vina u odabranim trgovačkim centrima i restoranima u Japanu”, istaknula je Ljiljana Vajda-Mlinaček.

„Posebno me raduje da je Frankovka PP Orahovica odabrana kao najbolji izbor od strane jednog od najznačajnijih uvoznika vina u Japanu. Udvostručenje naručenih količina u odnosu na prethodnu godinu izvoza pokazuje da je Frankovka P Orahovica našla svoje mjesto na tržištu Japana te da možemo očekivati i daljnji rast potražnje“ naglasio je Josip Tokić iz PP Orahovice. „Kraljevski vinogradi predstavili su pošip, plavac mali i crljenak, kao najznačajnije dalmatinske vinske sorte. Naša vina imaju novi, moderniji stil izražen u većoj voćnosti vina, manjim alkoholima i znatnijom svježinom, što se posebno sljubljuje s tradicionalnom japanskom hranom. Crljenak i Jadranska tuna posebno su predstavljeni kao idealan spoj i na Sushi, Tuna &wine Festivalu u Zadru, a sada već i u restoranima u Tokiju i Osaki„ ističe Zoran Pantalon, direktor tvrtke Kraljevski vinogradi iz Zadra.

 

Izvor:Glas Slavonije/Z.Rupčić

Website Apps