NERJEŠIV PROBLEM

23. studenoga 2020.

Već godinama traje nezadovoljstvo motoriziranih stanovnika Belog Manastira i ostalih vozača koji po gorivo za svoje metalne ljubimce moraju skrenuti na Ininu odnosno Croduxovu benzinsku crpku.Obje se, naime, nalaze u Osječkoj ulici, točnije, na državnoj cesti D7, a ni na jednu od njih ne može se skrećući ulijevo. Vozače koji dolaze iz smjera juga (od Osijeka) u skretanju sprječava puna crta, pa oni koji požele na bilo koju crpku a dolaze iz smjera Osijeka, moraju činiti prave vratolomije kako bi, sukladno s prometnim propisima, natočili gorivo, napumpali gume, kupili plin u boci… Nije rijetkost da svjesno krše propise i skreću na crpke te se nakon obavljenog posla, ponavljajući prijestup, vraćaju na državnu cestu i nastavljaju prometovati prema sjeveru. Razgovarali smo s jednim vozačem iz Osijeka koji je na putu prema Mađarskoj odlučio napraviti prometni prekršaj i skrenuti na Ininu crpku.

– Domaći ljudi i oni koji grad bolje poznaju nekako se mogu snaći i zaobilaznim putovima doći na benzinsku, ali ostalima to baš i nije jednostavno – tvrdi, dodajući kako je iz Osijeka krenuo Strossmayerovom ulicom, iz koje je skrenuo na obilaznicu te nastavio prema sjeveru. Na toj trasi nema ni jedne benzinske, a ona Inina u Belom Manastiru posljednja je u Hrvatskoj prije prelaska u Mađarsku. Struka kaže kako je takva prometna signalizacija normalna za autoceste ili prometnice s četiri i više trakova, ali ne i za običnu prometnicu, s dva kolna traka, bez obzira na to je li ona državna ili nije. To više što ona prolazi kroz grad, pa je brzina vožnje ograničena, u ovom slučaju na 50 kilometara na sat. Prije nepunih godinu dana taj su problem shvatili i u PP Beli Manastir.

– U suradnji s Gradom prije više od godinu dana inicirali smo rješavanje tog problema u želji da se vozačima omogući normalno funkcioniranje. Predložili smo iscrtavanje jednog traka za skretanje ulijevo, čime bi skretanje na benzinsku crpku bilo moguće bez kršenja prometnih propisa – kažu u PP Beli Manastir. Kako ističu u belomanastirskoj gradskoj upravi, obavili su sve što je u njihovoj nadležnosti te, između ostaloga, posredovali u dogovorima između Hrvatskih cesta, Ine i projektanata.

Neslužbene informacije kažu kako je HC odobrio planirani zahvat za novu prometnu signalizaciju i proširenje prometnice u jednom dijelu, a na Ini je realizacija planiranog.
Ivica Getto

Previous Post
«
Website Apps